مدارک لازم خدمات کارت هوشمند سوخت

مدارک لازم خدمات کارت هوشمند سوخت

1 - حضور مالک وسیله (درصورت عدم حضورمالک، ارایه وکالت‌نامه‌ای که در آن کلمه کارت سوخت به صراحت ذکر شده باشد)

2 - اصل و کپی کارت یا سند یا بنچاق خودرو

3-شناسنامه یا کارت ملی مالک یا وکیل ایشان جهت احراز هویت

4 – ارائه آدرس کامل پستی به همراه کد پستی و شماره ملی مالک در صورت تغییر آدرس مالک(کارت سوخت برای مالک صادر می گردد)

5- پرداخت مبلغ به شرح ذیل:  

مبلغ پرداختیبانک شماره حساب صاحب حساب
100،000 ریال
(ده هزار تومان)
ملت1194334/50 شرکت ملی پخش وپالایش فرآورده های نفتی

توجه: برای خودروهای با پلاک قدیمی کارت المثنی صادر نمی‌گردد.

در خصوص داشتن هرگونه سؤال، پیشنهاد یا انتقاد پیرامون سامانه هوشمند سوخت می‌توایند با مرکز تماس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره 09627 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.