استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه

استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه

22 آذر سال گذشته بود که در به در به دنبال راهی برای دریافت و پرداخت الکترونیک خلافی خودرو می‌گشتیم؛ خوشبختانه توانستیم شیوه‌ای قابل قبول برای دریافت و پرداخت الکترونیک خلافی خودرو پیدا کنیم که این شیوه را به همراه تصاویرش در مطلبی با عنوان «چگونه خلافی خودرو را غیر حضوری دریافت و پرداخت کنیم؟» در راه پرداخت منتشر کردیم. در این شیوه در واقع فرد با ارسال شماره VIN خودرو خود به شماره 110005151 مبلغ خلافی و تعداد آنها را دریافت می‌کرد و چنانچه این کد را با * ارسال می‌کرد، شناسه قبض و شناسه پرداخت برای پرداخت الکترونیک را دریافت می‌کنیم. اما به تازگی رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا از ایجاد امکان مشاهده میزان خلافی از طریق سایت اینترنتی راهور خبر داد.

استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه

سرهنگ کرمی اسد گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانید از طریق این سایت نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنید. 

 

مشاهده اینترنتی خلافی خودرو

مشاهده اینترنتی نمره منفی گواهینامه

وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.

khodro-khalafi-way2pay-92-06-02

لازم به ذکر است که محتویات این بخش ازسایت راهور برای مشاهده اینترنتی خلافی خودرو آفلاین بوده وبه هیچ وجه به بانک اطلاعاتی پلیس راهورمتصل نمی‌باشدوص در حال حاضر فقط جنبه آزمایشی واطلاع رسانی برای دریافت اینترنتی خلافی خودرو دارد.

محتویات این بخش یک نسخه بروزرسانی شده با تاریخ مندرج، ازسایت اجرائیات پلیس راهورمی‌باشد واین استعلام صرفا جهت آگاهی می‌باشد وقابل استناد بعنوان صورت وضعیت قطعی جرائم وتخلفات معوقه رانندگی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.